Siste innlegg fra facebook.
I dag tenker og takker jeg for alle dere som ber for oss. Nå skal vi være mye på veiene og da er det godt å vite at vi har en baktropp som løfter både vår helse og våre fremkomstmiddel opp til vår oppdragsgiver og økonomisjef. ![]()
Gleder oss først til Hirtshals. Så Kilsmo og Stockaryd i Sverige. Og så vender vi nesa hjem til Norge i Søgne i august. ![]()
Vi har allerede hatt to kampanjer her I Norge. Kvinesdal og Kristiansand. ![]()
Håper vi sees🥰🙏🇩🇰🇸🇪🇧🇻
Sitter her i campingvognen i Kilsmo og hører på svensk radio. Denne legenden Lennart Sjöholm som jeg har hørt så mye på i tenårene og beundret. Alt han har vært involvert i og stått bak utallige produksjoner som har preget min musikalske identitet. Og så kommer han hit til Kilsmo til oss i teltet vårt 2. Juli - 5. Juli sammen med Ingamay Hörnberg, sin kone. Også så stor for oss på 70 tallet.
Vi gleder oss sammen med Charlotta & Towe Widerberg Med Vänner .
Nå blir det snart Danmark og Sverige:![]()
Hirtshals 25. Juni - 28. Juni.![]()
Kilsmo 2. Juli- 5. Juli. ![]()
Stockaryd 9.juli- 12. Juli